19 Haziran 2013 Çarşamba

Ne Yapacağım?

Başlıkta da sorduğum gibi; Ne yapacağım?

İstanbul'dan yola çıkarak, Kırklareli, Tekirdağ, Çanakkale, Balıkesir, Manisa, İzmir, Aydın, Muğla, Antalya, Mersin, Adana diyerekden başlayacağım turuma. Turun toplam süresini kestirememekle birlikte minimum 4-5 ay civarında bir gezi olacak. Zorlu olacak, yıpratıcı olacak, sabır gerektirecek, azim gerektirecek, kondisyon gerektirecek farkındayım ama yapabileceğimi de biliyorum. Çocukluğumdan beri bildiğim bir şey var ki; Benim hayatım sokaklarda! Bunu daha büyük sokaklara, caddelere, yollara yaymak için gitmek istiyorum. Bunu daha önce yapan Hasan Söylemez abimiz gibi bir örnek de var karşımda. Bu bana daha da büyük umut veriyor zaten. Zaten gitme imkanını elde edersem, burada her şeyi paylaşacağım da! (bu yazı fontu ile devam etmeyebilirim.) Şimdilik uykum geldi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder